Készítettünk egy kérdőívet az európai vegán/vegetáriánus védjegyet (v-label.com/hu) használó hazai partnereink segítségével. A nyolc kérdésből álló kérdőív nagyon jó és hasznos visszajelzéseket hozott.
Az első kérdés az volt, hogy honnan hallott először a védjegyről? 68%-uk bolti terméken látta meg, 12%-uk ismerőstől, a többiek internetről értesültek, vagy utána jártak. A partnereink termékein lévő védjegy nagyon jó reklámnak minősül.
A második kérdés így hangzott, hogy hány éve használja a védjegyet? Egy éve 20% használja, két éve 24%, három éve 40%, négy éve 8%, öt, vagy annál több szintén 8%. Ez azt mutatja, hogy az utóbbi három évben nagyon jól beindult a védjegy iránti érdeklődés az előzőekhez képest.
A harmadik kérdés arról szólt, hogy mennyire volt könnyű eljutni a védjegy tanusítványáig? 84% gyorsnak, vagy jónak ítélte az eljárást, és nem akadt olyan, aki nagyon lassúnak. A negyedik kérdés a többiekhez szólt, akik 73%-a az alapanyagok beszállítóitól jövő igazolások lassú beérkezési idejére utaltak.
Az ötödik kérdés a bekért információk, igazolások mennyiségéről szólt. 92% ítélte megfelelőnek, ami egy nagyon jó eredmény.
A hatodik kérdés a jelenlegi együttműködés javítását célozta. Itt a válaszadók 62%-a teljesen elégedett a jelenlegi működéssel. 24% adott javaslatot arra, hogy szerintük hol lehetne fejleszteni.
A hetedik kérdés arra vonatkozott, hogy a védjeggyel mennyire sikerült a cég piaci pozícióit, bevételeit erősíteni. 87% elégedett volt az elért eredménnyeikkel, ami szintén nagyon jó hír.
Végül az utolsó kérdés arról szólt, hogy ajánlaná-e másoknak ezt az európai védjegyet. Erre 92% válaszolt igennel, ami szintén nagyon meggyőző többség.
Nagyon örülünk annak, hogy az általunk idehaza népszerüsített V-label európai védjegy ilyen jó mutatókkal szerepel. Köszönjük minden partnerünknek és a vásárlóknak is, hogy használják ezt a minőségbiztosítást.